آموزش‌ و پرورش: سوالات امتحان علوم خارج از کتاب درسی نبود همه چیز درباره خواص گوجه سبز | میوه ترش و خوشمزه بهاری چند صبحانه فوق العاده برای کودکان| راهنمای کامل صبحانه برای کودکان ثبت تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در راه‌های خراسان رضوی جذب ۱۱ هزار معلم جدید در خراسان رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ تسویه حساب معوقات حقوق بازنشستگان شروع شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) | زمان اجرای همسان‌سازی با احکام جدید اعلام شد خبر جدید درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳ | بازنشستگان منتظر خبر‌های خوش همسان‌سازی حقوق باشند (۸ خرداد ۱۴۰۳) کافه سگ‌ها در تهران پلمب شد + فیلم توقف پنج‌ساعته پرواز‌های بین‌المللی مهرآباد در روز ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ سؤالات امتحان علوم پایه نهم دانش‌آموزان را شوکه کرد اطلاعیه مهم تأمین‌اجتماعی: بیمه‌شدگان اطلاعات حساب خود را به‌روز کنند + لینک سایت پرداخت معوقات حقوق فروردین بازنشستگان کشوری در برخی استان‌ها آغاز شد + جزئیات (۸ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام بیش از ۲۷ هزار جامانده نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی زودتر اجرایی شود رکورد اهدای عضو در مشهد شکسته شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی ( ٨خرداد ١۴٠٣) | افزایش باد و بارش‌های رگباری در ساعات بعدازظهر رشد ۱۴۰ درصدی تعداد روز‌های دارای هوای پاک در مشهد اعمال‌قانون ۱۷۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۸ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار کوثر، میدان آزادی و پل ابوطالب در مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس سازمان مدارس غیردولتی کشور: آینده کشور توسط معلم در کلاس درس طراحی می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۳۳۹۴
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
رئیس سازمان مدارس غیردولتی کشور: آینده کشور توسط معلم در کلاس درس طراحی می‌شود
معاون وزير و رئيس سازمان مدارس غيردولتی كشور گفت: ارج‌گذاشتن به معلم و‌ علم‌آموزی زیر‌بنای فکری جامعه ما در طول دوران ایران اسلامی است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محمودزاده در مراسم نکوداشت استاد فرزانه مرحوم غلامحسین حیدری گفت: این روز‌ها از جامعه معلمان سپاسگزاریم که به تعبیر رهبر انقلاب، سربازان گمنام نظام اسلامی‌ هستند که در نقاط مختلف کشور حضور و فعالیت دارند و مورد عنایت همگان هستند. معلم باید به‌دلیل جایگاهی که در نظام تعلیم و تربیت دارد، مورد تکریم و احترام همگان بشود. ارج‌گذاشتن به معلم و‌ علم‌آموزی زیربنای فکری جامعه ما در طول دوران ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: در این سرزمین معلمان در انتقال و ماندگاری میراث علمی و فرهنگی و رشد و تعالی و تربیت نسل‌ها سهم بسزایی دارند. در تربیت آینده‌سازان نظام و نسل حاضر بسیاری از معلمان اخلاق‌محور و اخلاق‌مدار توانسته‌اند افق خود را از سطح انتقال معلومات و‌ داده‌های علمی‌ فراتر ببرند. 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان با شاگردپروری و جای‌گذاشتن وارثی بزرگ بعد از مرگ هم زندگی معنوی خویش را ادامه داده‌اند. 

محمودزاده افزود: استاد حیدری با تعلیم از محضر علمای بزرگ و ارائه خدمات علمی و پرورشی و فرهنگی و مسئولیت‌های زیادی که داشتند، با خدمت به نظام تعلیم و تربیت به جمع ستارگان و معلمان ماندگار در عرصه تعلیم و تربیت کشور پیوستند. دغدغه او تربیت نسل آینده کشور بود. 

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های وی موضوع تربیت معلم بود که همه ما به آن اعتقاد داریم که معلم از این مسیر باید عبور کند و به کلاس درس برسد. این فرد در سنگر‌های مختلف از معلمی تا مدیرکلی فعالیت داشته است. 

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آینده نظام در کلاس‌های درس طراحی و مهندسی می‌شود. اگر می‌گوییم آینده کشور توسط معلم در کلاس درس طراحی می‌شود، بیراه نگفته‌ایم و این مسیر باید نسبت به گذشته بیشتر مورد تکریم قرار بگیرد. 

وی گفت: اولین رمز ماندگاری معلمان بزرگ صلاحیت و مرجیعت علمی آن‌هاست. تبحر و تسلط علمی در حوزه تخصصی معلم، پیش‌شرط حضور در کلاس درس است. معلمی که صلاحیت علمی مناسب برای ورود به کلاس درس نداشته باشد، به درجه مقبولیت در میان شاگردان دست نخواهد یافت. 

محمودزاده افزود: تسلط علمی معلم و برخورداری از اطلاعات در روند محبوبیت معلم، جزو موضوعاتی است که نزد شاگردان از درجه اعتباری زیادی برخوردار است. بعضی معلمان ماندگار و در عرصه تعلیم و تربیت چهره ماندگار می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->